[LUGOS] Unable to handle kernel paging request

am al_m at email.si
Sat Oct 11 23:10:32 CEST 2003

Malo pozen odziv, a vseeno. V tem trenutku vlecem dol 2.4.22 source, ker imam
z 2.4.20 enake tezave. Racunalnik mi obvisi (Slackware 9.1 , 2.4.20 kernel)
in to zelo pogosto. Ne vem kako je v primeru desktop rabe (=majhne
obremenitve) - v sluzbi uporabljam na desktopu 2.4.22 kernel. Doma pa
racunalnik uporabljam kot videorekorder in takrat dela na povprecno 95%
obremenitvi (sproti kodira). Na 2.4.18 se NI OBESAL, NOBENIH TEZAV! Na 2.4.20
pa obvisi vsakih 15 minut (load 95%). Preiskusil sem razne nastavitve
kernel-a, pa nic. Testiral sem RAM - vse OK. In danes grem na 2.4.22.

lp
Ales