[LUGOS] HTTP/FTP instalacija RH 9.0

Jure Pečar pegasus at nerv.eu.org
Fri Oct 10 09:41:18 CEST 2003

On Fri, 10 Oct 2003 08:21:02 +0200
Ales Smrdel <aless at nikita.fri.uni-lj.si> wrote:

> Bom pogledal, me pa sedaj v bistvu zanima (za ftp instalacijo), v cem bi
> lahko bila tezava, ker ta instalacija preko arnesa poteka brez tezav, z
> lokalnega streznika pa ne, ceprav so vse datoteke v pravih imenikih, le
> pot do osnovnega RH imenika se razlikuje. Ali bi lahko bila tezava v tem
> (morda instalacija v nekaterih primerih uporablja absolutne poti), ali je
> tezava v tem, da uporabljam MS ftp server (http server sem ze odpisal).

Na pamet tezko kaj recem ... upam le, da zna MS vsaj en ftp server napisat
tko da dela kot se spodobi :)
Verjetno ima ta zadeva kake loge ... so kaj uporabni?

Mogoce bi bilo zanimivo raziskovati v tej smeri: se instalacija z lokalnega
ftpja vedno zalomi na istem fajlu? Ali pri nakljucnem rpmju na nakljucnem
delu instalacije? V prvem primeru bi si podrobneje ogledal ta file, v drugem
pa ftp server :)

--

Jure Pečar