[LUGOS] HTTP/FTP instalacija RH 9.0

Ales Smrdel aless at nikita.fri.uni-lj.si
Fri Oct 10 08:21:02 CEST 2003

> hmmm ne. ceprav ce delam netinstall ponavadi uporabim nfs source, mi pa tudi
> ftp install z lokalnega serverja ni nikoli delal problemov.
>
> nekaj idej ... poglej loge od web serverja, mogoce malo posnifaj po mrezi,
> kaj instalacija hoce in kaj server ponudi ...
>
> --
>
> Jure Pečar

Bom pogledal, me pa sedaj v bistvu zanima (za ftp instalacijo), v cem bi
lahko bila tezava, ker ta instalacija preko arnesa poteka brez tezav, z
lokalnega streznika pa ne, ceprav so vse datoteke v pravih imenikih, le
pot do osnovnega RH imenika se razlikuje. Ali bi lahko bila tezava v tem
(morda instalacija v nekaterih primerih uporablja absolutne poti), ali je
tezava v tem, da uporabljam MS ftp server (http server sem ze odpisal).

Kolikor sem gledal na Internetu pa ljudje s tako instalacijo niso imeli
tezav, razen enega, ki je napacno poti vpisal (web instalacija na vsak
nacin tlaci vsaj se en / pred nastavljeno pot).

Hvala za odgovor, Ales