[LUGOS] samba + dos programi

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Wed Oct 1 08:09:53 CEST 2003

Hi

On Wed, 2003-10-01 at 07:59, Bojan Seničar wrote:
> Rabil bi en nasvet. V kratkem bi en starejši MS NT 4.0 strežnik
> zamenjal z linuxom(sam,ba 2.2.5). Ta strežnik bo uporabljalo cca 20
> userjev, ki še rabijo eno cliper aplikacijo. Malo sem stvari testiral
> z default nastavitvami(PDC, prijava v domeno, login skripte..)pa
> zaenkrat ne vidim problemov. Zanima pa me po vaših izkušnjah ali je
> potrebno nastaviti v sambi še kakšen parameter za boljše delovanje
> sambe in clipperja(20 userjev) ali zadostuje to kar je že naprej
> nastavljeno. Malo me je strah, da bi se kaj zlomilo, ko bodo vsi
> userji zjutraj štartali z delom

Jaz imam cca. 30 takih serverjev, pa jih kar precej uporablja DOS
Clipper aplikacije tudi po 40 uporabnikov naenkrat. Morda če dodaš
socket options in si malo ogledaš kaj lahko nastavljaš s tem ukazom v
smb.conf. Problemov pa ne bi smelo biti.

Lep pozdrav,

--
Davor Guttierrez <davor at guttierrez.org>