samba + dos programi

Bojan Seničar senicar.bojan at siol.net
Wed Oct 1 07:59:36 CEST 2003

Rabil bi en nasvet. V kratkem bi en starejši MS NT 4.0 strežnik zamenjal z linuxom(samba 2.2.5). Ta strežnik bo uporabljalo cca 20 userjev, ki še rabijo eno cliper aplikacijo. Malo sem stvari testiral z default nastavitvami(PDC, prijava v domeno, login skripte..)pa zaenkrat ne vidim problemov. Zanima pa me po vaših izkušnjah ali je potrebno nastaviti v sambi še kakšen parameter za boljše delovanje sambe in clipperja(20 userjev) ali zadostuje to kar je že naprej nastavljeno. Malo me je strah, da bi se kaj zlomilo, ko bodo vsi userji zjutraj štartali z delom

LP

Bojan