[LUGOS] Re: Re: Preklop tipkovnice

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Mon Nov 24 13:02:40 CET 2003

Miha hvala, sem ze dobil in zadevo resil. Same ikone, ki preklopi kar z
pritiskom (na njej pise SL/EN, zadaj pa je se ustrezna zastava) nisem dobil.
Nasel sem pa eno drugo s katero definiras kaj za eno tipkovnico imas - ni
tako prirocno kot zgornje, A vsaj je. Res ne vem, kje bi dobil zgornjo ikono.
Kar se pa tice semage xkb, je datoteka, ki jo omenjas, zalo nazorna, a zal
zedeva --> alt+shift ne dela. Ne vem zakaj ga ne gane. Spodnje sem uredil
oz. preureil v datoteki /etc/X11/XF86Config. Ce ima kdo kasno idejo, lepo
prosim. Imam RH 8.0 na prenosniku TOSHIBA tecra 8000.

Section "InputDevice"
        Identifier  "Keyboard0"
        Driver      "keyboard"
        Option      "XkbRules" "xfree86"
        Option      "XkbModel" "pc105"
        Option      "XkbLayout" "us,si"
        Option      "XKbOptions" "grp:alt_shift_toggle"
        #Option "XkbVariant"    ""
EndSection

--
Lep pozdrav,