[LUGOS] Re: Re: Preklop tipkovnice

Abrahamsberg Miha baki1980 at siol.net
Mon Nov 24 12:49:21 CET 2003

uporabljam gentoo in jo imam; lahko ti jo posljem, ampak sele v petek.

drugace se pa navodila v tej datoteki nanasajo na konfiguracijsko datoteko
"/etc/X11/XF86Config " - mogoce bi ti uspelo nastavit zeleno s tisto malo
pomoci, ki se pojavlja kot komentar pred vsako nastavitvijo (jaz se na zalost na
pamet ne spomnin kaj tocno sem spremenil; racunalnik z linuxom imam pa na voljo
sele v petek)

lp, miha