[LUGOS] debian 3 sarge zagonska disketa,...

Aljosa Spanger alo at email.si
Thu Nov 20 19:07:10 CET 2003

On Thursday 20 November 2003 18:53, igor wrote:
> Zivijo,
> 1.a mi lahko kdo pove kako v debian sarge pripravim zagonsko disketo.
>
> Ne vem.  Zadnjih nekaj let nisem potreboval zagonske
> diskete.  Pa uporabljam navadni RH-linux.  A je ta
> debian sarge zelo nestabilen?
>
> 2.kako se skonfigurira lilo da imam moznost dostopa do winxp particije.
> Windows particija je hda1
>
> Za dostop do winxp particije ne potrebujes lila.  V RH
> je datoteki ime /etc/fstab, kjer k ostalim medijem (CD,
> disketa, swap) dodas se hda1.  Lahko pogledam bolj
> natancno, ce te zanima.  Verjetno pa si ti mislil na dual
> [...]

Hvala za odgovor

Problem dual boota sem resil tako, da sem instaliral Acronics OS selector in
tako nimam nobenih problemov vec. Kar se pa tice mounta win particije pa mi
je tudi uspelo z ukazom mount.

Rad bi se vedel kaj tocno napisem v /etc/fstab datoteko da mi ne bo potrebno
vsakic na roke mount-at ntfs particije (hda1).

Hvala

lp

AL
Vendar bi vsee