[LUGOS] debian 3 sarge zagonska disketa,...

igor igor.mat at uni-mb.si
Thu Nov 20 18:53:42 CET 2003

Zivijo,
1.a mi lahko kdo pove kako v debian sarge pripravim zagonsko disketo.

Ne vem.  Zadnjih nekaj let nisem potreboval zagonske
diskete.  Pa uporabljam navadni RH-linux.  A je ta
debian sarge zelo nestabilen?

2.kako se skonfigurira lilo da imam moznost dostopa do winxp particije.
Windows particija je hda1

Za dostop do winxp particije ne potrebujes lila.  V RH
je datoteki ime /etc/fstab, kjer k ostalim medijem (CD,
disketa, swap) dodas se hda1.  Lahko pogledam bolj
natancno, ce te zanima.  Verjetno pa si ti mislil na dual
boot (in zaganjanje windowsov) !  Na RH je v navadi
uporabiti grub, tako da ne vem, kako se to naredi
z lilom.  Ce imas dovolj velik disk, pa si lahko na 1G
instaliras minimalni RedHat in bos na instalacijskem
CD-ju ze dobil grub zraven.  Pazi, da ne naredis napake
pri vprasanju o MBR, ki mora ostati winXP (ker gre za
patentirane "new technologies"), ki jih linux ne sme sam
poganjati.

3.se raje pa bi odstranull lilo in namestil grub(kako to naredim)

Brez zamere, a meni se zdijo vprasanja preenostavna za
uporabnika debiana.  RedHat je bolj new-bie distribucija
(easy za instalirati).

LP , igor