[LUGOS] PPTP iz Linux clienta ne dela

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Wed Nov 19 18:00:38 CET 2003

Pozdravljen

On Tue, 2003-11-11 at 08:48, Metod Kozelj wrote:

> Čakaj, kako točno izgleda topologija tvoje mreže? Morda takole:
>
> ADSL provider <---------> "PPTP server" (192.168.1.3) <----> mreža 192.168.1/24
>    ^
>    +--------------------> "linux client" (192.168.0.100/32)

Zadel si od prve ... :)

> Če je to tako, potem imaš hud problem. Namreč: na client mašini bi moral
> imeti eno takole routo: "192.168.1.3 netmask 255.255.255.0 gw
> 192.168.1.3". Ampak ti ne bi delovalo, ker imaš najbrž definicijo za
> ppp0 takole: "192.168.0.100 netmask 255.255.255.255" kar pomeni, da mora
> vse iti na tvoj default gateway (ki je kar oni IP, ki je drugi konec PPP
> povezave, zapisan v ppp0). Torej ti 192.168.1.3 (kar se routanja tiče)
> ni direktno dosegljiv in torej routa ni smiselna.
> Kar ti preostane je to, da svojega ADSL providerja prepričaš, da ustvari
> primerno ruto.

Mislim, da to ni možno. :)

> Verjetno je prej izvedljivo to, da narediš en tunel med "linux clientom"
> in "PPTP serverjem", tako da linux client dobi še en "virtualni" IP
> naslov iz nabora 192.168.1/24 in je virtualno del tvoje mreže 192.168.1/24.

Na ta način dela. Zanima me pa eno, zakaj ta stvar iz Win clientov
deluje. In ko je bil ta PPTP oz Poptop na Linuxu je delaovalo tudi iz
Linux računalnika. Sedaj ko je poptop na FreeBSD pa ne deluje. Vse
nastavitve pa so enake. Oz. naj povem imam še obe mašine Linux in
FreeBSD poptop enaka verzija, ista konfiguracija in iz Linux na Linux
deluje iz Linuxa na FreeBSD pa ne. To je tisto kar me zanima.

--
Lep pozdrav,

Davor Guttierrez
http://www.d-mashina.net
davor at guttierrez.org
davor.guttierrez at d-mashina.net

"sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support"