[LUGOS] Mozilla in unterladungi

Iztok Daneu iztok.daneu at arnes.si
Tue Nov 18 08:43:12 CET 2003

Zivijo,

On Mon, 17 Nov 2003, Gorazd Brumen wrote:

> Imam sledec problem: Kadarkoli prenasam vecje datoteke z mozillo sem vedno
> presenecen nad tem, da najprej prenese datoteke v /tmp direktorij in jih
> sele
> potem premakne v zeljen direktorij. Pri majhnih niti ni problem, pri
> velikih pa.
> Ali mi lahko kdo pove, kako jo prepricati, da
> bi ze takoj snemala v zeljen direktorij. Moj /tmp lezi na zelo zasedenem /
> disku.

Lahko pa premaknes direktorij kamor pise mozilla, tako na hitro dve ideji:

- prestavis /tmp na drug disk
- v /pot/do/instalacije/mozille/defaults/pref/unix.js popravis vrstico
"pref("applications.tmp_dir", "/tmp");" (mogoce se tole da celo skozi
kaksen meni od mozille?) Pri tem je verjetno zazeljeno da mozille nimas
startane, vsaj nekaj takega je bilo potrebno pri netscape-ju ko si
spreminjal preferences.js.

lp
	iztok