[LUGOS] Mozilla in unterladungi

Iztok Stotl iztok.stotl at guest.arnes.si
Tue Nov 18 00:12:46 CET 2003

Se bolj neumen je mail client za IMAP, ki attachmente najprej prikaze
(recimo slike velike okrog 10 MB), in ko tako cakas en cas, potem pa se
enkrat isto stvar downloada, ce hoces sliek posneti na disk ;))

To je edina pomanjklivost ki jo najdem pri Thunderbirdu in Mozilla
mailu, vendar je vcasih moteca ...

Iztok

Gorazd Brumen pravi: