[LUGOS] Postfix send-only

"Branko F. Gračnar" bfg at noviforum.si
Wed Nov 12 22:41:21 CET 2003

Nejc Skoberne wrote:

>Zdravo.

>No, naj malo natancneje opisem situacijo: gre za streznik, na katerem
>laufa Postfix kot daemon. Ta streznik ima tudi exportane dolocene
>direktorije (lib, bin...). Te direktorije imajo mountani "kioski",
>torej diskless postaje. Torej kar je na strezniku, je avtomaticno na
>kioskih. Sedaj pa: jaz bi rad s kioski samo posiljal posto (streznik
>jo pa sprejema), vendar ne vem kako bi to nastavil. Najlepse bi bilo
>kar sendmail nastimat, vendar kot receno, server binaries = kiosk
>binaries. Torej bi sendmail binary povozil tistega od Postfixa, cesar
> [...]
Na FreeBSDju je zadeva rešena s takoimenovanim mailwrapperjem, ki se na
sistem namesti v obliki binarijev /usr/sbin/sendmail /usr/bin/mailq, ...
in ko kdo požene ta program, potem preveri /etc/mail/mailer.conf in  iz
te datoteke prebere, kateri "pravi" program naj poežene.

Source kodo dobiš v CVS repozitoriju freebsd projekta:
http://www.freebsd.org/cgi/cvsweb.cgi/src/usr.sbin/mailwrapper

Postfixov sendmail, mailq, newaliases binary pa pač ob inštalaciji
skopiraš kam drugam, kot v /usr/(bin|sbin).

Glede postfix send-only:

V master.cf zakomeniraj vrstico, ki se začne s 'smtp'. Če boš pošto
injectal s sendmail binarijem, bo še vedno šla naprej (seveda mora
postfix daemon laufat), vendar postfix ne bo poslušal na portu 25.

Branko F. Gracnar
Noviforum Ltd. Software & Media
http://www.najdi.si
http://www.noviforum.com