fdisk ne vidi

Ljubo Brglez lb-lugos at kreit.si
Wed Nov 12 12:31:39 CET 2003

OK, imam eno masino, kjer je bil prej RH instaliran. Sedaj bi rad
zbrisal vse particije. Vstavim boot/root diskete in v shellu napisem
fdisk /dev/hda, potem pa p. fdisk mi ne pokaze nobene particije. V redu
saj sem ze vse pobrisal. Restartam, vstavim sistemsko od dosa, pozenem
dosov fdisk, ne pokaze mi nobene particije, naredim eno primarno,
restart, format c: /s, restart in zagledam LILO boot: !! Potem se zacne
nalagat linux od ne vem kje in se ustavi - kernel panic! In tega se z
nobenim fdiskom ne morem resit!
Primarna, aktivna, fat particija je 9,5gb, celi hdd je 10gb. Nekje je ta
zadeva in me za*ebava...

Kaksna ideja?

Ljubo