[LUGOS] NVIDIA kernel driver problem

Uroš Golja goljau at comcom.si
Wed Nov 12 10:18:12 CET 2003

Ok, tudi jaz uporabljam Debian sid in mi je modul uspelo pridelati takole:
- inštaliral sem Debianov kernel 2.4.22 (apt-get install
kernel-image-2.4-686)
- inštaliral sem source od Debianovega kernela 2.4.22 (apt-get install
kernel-source-2.4.22)
- inštaliral sem Debianove pakete s kernel driverjem za Nvidio (apt-get
install nvidia-kernel-source nvidia-kernel-common nvidia-glx)
- odzipal sem vse v /usr/src
- naredil sem softlink za kernel source (ln -s
/usr/src/kernel-source-2.4.22 /usr/src/linux)
- skonfiguriral sem kernel source na konfiguracijo tekočega kernela (cd
/usr/src/linux; cp /boot/config-2.4.22-1-686 .config; make clean
menuconfig dep)
- nato sem zbuildal kernel module za nvidio (cd
/usr/src/modules/nvidia-glx/...; make clean; make; make install) <- tega
koraka ne vem več na pamet, pa tudi pogledati ne morem, ker sem trenutno
v tistem drugem OSu,
- nato sem v /etc/X11/XF86Config-4 popravil Driver iz "nv" na "nvidia"
- prekrižal sem prste in pognal X. Če je vse OK, se ti pokaže nvidiin logo
- startx

Aja, preden se greš igrat s 3d-pospešeno grafiko, v /etc/modules dodaj
agpgart. Ali 3d deluje ali ne, lahko preveriš v logih od X serverja
(/var/log/...) ali pa z glxinfo in glxgears.

Jest v glxgears dobivam same smešne cifre... nekih 4000 fps... ne vem
več točno.

Nauk te basni: če že uporabljaš distribucijo linuxa, uporabljaj tudi
njene pakete za source! Če ti to ni kul, pa izvoli, naberi 'čiste'
source po internetu in zbuildaj svojo distribucijo.

LP,
Uroš