[LUGOS] NVIDIA kernel driver problem

Mario Sepic mario at badblueboys.hr
Wed Nov 12 09:32:14 CET 2003

On Wed, 12 Nov 2003 09:04:29 +0100
Uroš Golja <goljau at comcom.si> wrote:

> Katero distribucijo uporabljaš? Ali prevajaš 'pristine' kernel source
> (tisti s ftp.kernel.org) ali onega, ki pride zraven distribucije (v
> .rpm, .deb ali karkoli že paketih)? Isto povej še za kernel driverje za
> nvidio. Ali imaš kernel source skonfiguriran na konfiguracijo tekočega
> kernela?

uporabljam debian sid
kernel sem prevajal iz kernel-source-2.4.22 (source z debian.org)
nvidia kernel driver sem installiral z NVIDIA-Linux-x86-1.0-4496-pkg0.run (nvidiin installacijski script)

zdaj sem pa se poskusil sam prevest iz
NVIDIA_GLX in  NVIDIA_kernel

ja kernel source je skonfiguriran na konfiguracijo tekocega kernela

Best Regards,
Mario

--
Mario Sepic