[LUGOS] Control-Alt-delete

igor igor.mat at uni-mb.si
Tue Nov 11 13:26:59 CET 2003

> Če te zanima, kaj se zgodi v tem primeru, si preberi tole:
> http://www.home.linuxjournal.com/article.php?sid=6701

JA.  To je the ultimate solution za moj problem.
Ce prav razumem, ta patch naredi iz C-ja tako varen jezik, kot je
pascal.
Ko koncam z razhroscevanjem programov, pa lahko uninstaliram patch
in spet imam normalni (in torej hitri) C.
Nazalost imajo patche samo za stari gcc 2.95.2.1.03 oziroma za gcc
3.3.2-1.00.
Pri meni pa gcc -v izpise
bla bla bla ...
gcc version 3.2.2 20030222 (Red Hat Linux 3.2.2-5)

No upam, da bom vseeno pogruntal, kako to zadevo instalirati.  Vseeno pa
bi mi bilo v veliko pomoc, ce mi kdo pove, kje bi lahko downloadal
ustrezni
gcc (3.3.2), ki bi laufal na RedHat-u na x86 masini (mislim, da je
686-ka),
ali pa vsaj, kako bi dobil stari gcc 2.95.2.1.  Verjetno bi se zacele
dogajati
zanimive reci, ce bi zdruzil gcc in patch za razlicni verziji.
(rpm-a pa najbrz ni, ne?)

LP in najlepsa hvala !
                                igor