PPTP iz Linux clienta ne dela

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Mon Nov 10 21:19:40 CET 2003

Pozdravljeni

Imam par težav z Poptop PPTP serverjem. PPTP server teče na FreeBSDju
"ne se takoj jezit, je povezano z Linuxom in ni OT". Win clienti se
lahko gor povežejo brez problema, dobijo IP in lahko pingajo mašine po
interni mreži itd....

Linux client se poveže gor prav tako brez problema, toda na morem pa
pingati nobene mašine na interni mreži. Dobim IP, svoj IP lahko pingam
to pa je tudi vse. Rutanje mam tudi po moje ok nastavljeno. PPTP server
ima IP 192.168.1.3, moj Linux client ima IP 192.168.0.100. Routo naredim
z route add -net 192.168.1.0/24 ppp0.

Obe mašini torej server in ta moj client sta na ADSL-u. Probal sem tudi
s tistim grafičnim vmesnikom pptp-gtk-php ali nekaj podobnega, stvar je
enaka.

Ko se povežem na PPTP server mi internet dela brez problema. Ja porti na
routerju so odprti. V wmvare imam na isti Linux mašini kot se želim
povezati instaliran Win 2000 in prek VMWare se lahko povežem gor.

Any idea?

--
Lep pozdrav,

Davor Guttierrez
http://www.d-mashina.net
davor at guttierrez.org
davor.guttierrez at d-mashina.net

"sounds like a Windows problem, try calling Microsoft support"