[LUGOS] cpu speed

BlaY0 blayo at thz.net
Tue Nov 11 09:57:06 CET 2003

y0W!

On Mon, 10 Nov 2003, Martin wrote:

> Mi kdo lahko posreduje kak hint oz. ce se sploh da softwersko men delovanjem
> zmanjsati hitrost procesorja z namenom prodobiti na casu delovanja posledicno
> skozi zmanjsanje porabe elektricne energije.

Lahko poskusis autospeedstep ali pa recimo cpufreqd. Prvi dela z ACPI-jem
(za kernel 2.4 rabis ACPI 2.0 backport, da ti zadeva dela), drugi pa s
/proc/cpufreq (za 2.4 rabis cpufreq backport, drugace pa ce se prav
spomnim ima ac kernel tree to zadevo notri). Prvi je cisto
nekonfigurabilen, drugi pa precej konfigurabilen :)

lp,B