[LUGOS] Control-Alt-delete

igor igor.mat at uni-mb.si
Mon Nov 10 23:41:35 CET 2003

> Svojo zgodbo, kaj se ti zgodi nesrecnega, si zal povedal tako, da si
> izpostavil svojo hipotezo (ki se ti je zdela ocitna, vsem ostalim pa
> niti ne...), ne pa raje navedel dejstev, kaj pocnes, tako da bi ti
> lahko pomagali. Moznosti je veliko vec, lahko se ti tvoj matlabov
> proces tako temeljito zacikla, da zacne jesti vse sistemske vire, od
> pomnilnika do procesorskega casa. Nisi nas preprical, da so matrike
> res tako velike, da bi smel imeti tezave s prostorom.

Drzi.  Zadevo testiram na majhnih matrikah (39x39,165x165 in 387x387 -
najvec na najmanjsi).
Na vecje grem sele, ko se mi zdi, da vec ni hroscev.  Zanesljivo pa vem,
da C poskusa pisati
izven dosega svojih matrik (indekse narobe izracunam), takrat ko mi
matlab dela tezave.

> Kako ti lahko pomagamo? Pomagaj nam ti, tako da cimbolj tehnicno
> opises, kaj pocnes in kaj bi rad pocel. Domneve pusti.

Pravzaprav sem zadnjih 6 mailov napisal, le da odgovorim in se zahvalim
za nasvet.  Zraven pa sem zvedel se veliko
novega.

> Da se izognes tezavam z namizjem, pojdi v konzolo, ce ti tipkovnica se
> deluje (Ctrl-Alt-F1...). Ce ti tipkovnica ne deluje,

OK.  Tako pridem v tekstovni nacin in tam ubijem matlab. Kako se pa
vrnem v graficni nacin?  Nisem vajen delati v
tekstovnem nacinu.  Razen tega pa sem se odvisnez od poste - evolucija
non-stop laufa.

>  ti bo mogoce se uspel priklop prek mreze, to me je dostikrat resilo
> ob mrtvi miski in tipkovnici. Nato pozeni razna orodja za spremljanje
> stanja sistema: zacni s top in poglej, kaj se dogaja. Ali ima kaksen
> proces zaseden velik pomnilnik, kdo rabi procesor... Nato bos porocal
> o stanju in ti bomo lahko Z VESELJEM pomagali.

OK.  top mi vrne PID-e od pozeresnih procesov.  Nazalost danes nisem se
nic vecjega delal v
matlabu, da bi preiskusil.