[LUGOS] Control-Alt-delete

Gorazd Brumen gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Mon Nov 10 16:09:30 CET 2003

Hej!

igor wrote:
> [...]
> vsi indeksi najvec 99999).  Jaz si pa indekse moram sam racunati (ne
> racunam elemente lepo po vrsti, pac pa A[997] +=3; A[124] +=b;
> i=1; j=211; A[i+j*nv] -=b;).  Seveda so moji programi polni hroscev tudi
> po mesec dni preden ne napisem zadnje verzije.
>
> Zato bi mi pa prislo prav, ce bi operacijski sistem (linux) znal
> obvladati
> neugodnega uporabnika in ubiti program, ceprav se ta cudno obnasa
> in pise po RAM-u od sosednjih programov.  Se pa moji C-interface-i
> za programe v matlabu pogosto zelo cudno obnasajo (ukvarjam se z

S temi mex fajli se nisem prevec delal tako da ne vem, a so res tolk
hroscati, da bi to dopuscali. Sam mal cudn se mi zdi.

> LP, igor

> P.S.  vpn na streznik?  Tega ne zastopim.  Ali jo to kaj v zvezi s ssh?
> Imas matlab na svoji masini, ali na strezniku?

Tko je: Jaz mam verzijo matlaba na svojem racunalniku, ampak ker sem
ga instaliral prek mreze z ETH, se moram vedno znova povezati na ETH
mrezo, da avtentikacija matlaba uspe. Ker oni imajo licence za
studente za neko golomazno verzijo matlaba (3 CD-ji).

Gorazd

Mail 1: brumen at isb.unizh.ch
Mail 2: gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Homepage: valjhun.fmf.uni-lj.si/~brumen