[LUGOS] Control-Alt-delete

igor igor.mat at uni-mb.si
Mon Nov 10 15:49:14 CET 2003

Mislim, da ni kriv matlab, pac pa interface-i, ki si jih sam pisem v
C-ju.
V C-ju imas veliko svobode.  Matriko (tabelo, ali dvodimenzionalni
array,
kakor hoces imenovati) lahko dosegas z indeksi in C te ne kontrolira,
ali so to res dovolj majhni indeksi (npr. v 100x100 matriki bi morali
biti
vsi indeksi najvec 99999).  Jaz si pa indekse moram sam racunati (ne
racunam elemente lepo po vrsti, pac pa A[997] +=3; A[124] +=b;
i=1; j=211; A[i+j*nv] -=b;).  Seveda so moji programi polni hroscev tudi
po mesec dni preden ne napisem zadnje verzije.

Zato bi mi pa prislo prav, ce bi operacijski sistem (linux) znal
obvladati
neugodnega uporabnika in ubiti program, ceprav se ta cudno obnasa
in pise po RAM-u od sosednjih programov.  Se pa moji C-interface-i
za programe v matlabu pogosto zelo cudno obnasajo (ukvarjam se z
barvanji grafov).

LP, igor

Na 1068475014, 2003-11-10 ob 15:36, je Gorazd Brumen napisal(a):

> Lep pozrdav!
>
> To mas neko napako ne vem kje, da ti tako zmrzuje. Jaz
> ga tudi dosti uporabljam in ni nobenih problem. Poleg
> tega tece avtentikacija preko vpn na streznik na
> univerzi. Tako da je problem nekje pri tebi.
>
> Gorazd

P.S.  vpn na streznik?  Tega ne zastopim.  Ali jo to kaj v zvezi s ssh?
Imas matlab na svoji masini, ali na strezniku?