[LUGOS] CD Speed

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Fri Nov 7 16:34:20 CET 2003

Howdy!

Opomba za moderatorja: saj bi tole dal v lugos-bla, ampak nisem naročnik
(in ne želim biti).

Gorazd Brumen wrote:

> Meni se zdi tvoje vprasanje bolj v stilu: Sem kupil
> Ferrarija, pa ko pritisnem plin do konca je hudicevo
> glasno. A se da kako omejit moc motorja?

Ne, v bistvu je takole:

sem kupil Ferrarija in prav fino je, da piči po ovinkih in leti po
ravnem. Ampak po mestu je pa nerodno, če preveč pritisnem na plin in
imam do naslednjega semaforja notri že 100km/h. Kako podstaviti nekaj
pod stopalko za plin, da teh problemov ne bom imel?

Saj ne vgrajuješ zobniškega prenosa 2:1 med sklopko in menjalnik ;)

--
Peace!
   Mkx