Risanje grafikonov

Gregor Gorjanc gregor at mrcina.bfro.uni-lj.si
Fri Nov 7 02:49:24 CET 2003

Dobro jutro.

Ali pozna kdo kaksno pametno zadevo za risanje grafikonov? Gnuplot
sem si ze ogledoval, a bi rabil kaj bolj preprostega. Mogoce kaj podobnega
KaleidaGraph, ce kdo pozna. Seveda bi rabil tudi podporo za sumnike.
Ce program laufa pod linux/unixom in win sranjem, je se toliko bolje. Rabili
bi zadevo za risanje na faksu, ker je Excel nemogoc. Omenjeni KaleidaGraph
pa ni for free. Enkrat sem poskusal s SciGraphico pod Quantianon (znanstveni
klon Knoppixa) in mi je bila kar vsec, a mi zadeve ni uspelo namestiti pod RH-jem.

--
Lep pozdrav,
		Gregor GORJANC