[LUGOS] velika zasedenost RAMa

Metod Kozelj metod.kozelj at lugos.si
Fri Nov 7 11:04:37 CET 2003

Howdy!

Jurij Reščič wrote:

> Zdravo!
>
> Eni dual Xeon mašini z 1 GB ram se je odzivnost občutno upočasnila.
> top med drugim pokaže tole:
>

> Mem:  1029736k av,  948024k used,   81712k free,       0k shrd,
> 184860k buff
>
>                    338216k actv,  124756k in_d,   32220k in_c
>
> Swap: 2048176k av,   11792k used, 2036384k free
> 486268k cached
>
> Med procesi ni opaziti nič potratnega.

Malo podrobnejši prerez porabe pomnilnika ti da

cat /proc/meminfo

Zgornje bi pa človek komentiral nekako takole:
od 925 MB porabljenega pomnilnika se ga približno 330MB porablja za
aplikacije, ostalo pa za disk cache, swap cache in run-time loader
bufferje. Od česar lahko kakšnih 70-80% prišteješ med prosti RAM brez
bistvenega vpliva na hitrost dela z diskom in startanje programov.

Katere aplikacije ti kurijo RAM, lahko vidiš v top-u, če daš soritranje
po porabljenem pomnilniku namesto po % CPU-ja (tipka M). Rezultat ne bo
čisto relevanten. Pri meni recimo vidim ~11 procesov mozille, vsak naj
bi kuril 81M RAMa. Ampak od tega je 50M sharanega, ostalo pa kao ne ...
čeprav najbrž tam tečejo kakšni 3 procesi vsak s po 4 nitmi (ki pa si
100% delijo pomnilnik).

--
Peace!
  Mkx