velika zasedenost RAMa

Jurij Reščič jure at gemini.fkkt.uni-lj.si
Fri Nov 7 12:42:11 CET 2003

Zdravo!

Eni dual Xeon mašini z 1 GB ram se je odzivnost občutno upočasnila.

top med drugim pokaže tole:

Mem:  1029736k av,  948024k used,   81712k free,       0k shrd,  184860k buff

                    338216k actv,  124756k in_d,   32220k in_c

Swap: 2048176k av,   11792k used, 2036384k free                  486268k cached

Med procesi ni opaziti nič potratnega.

Odprtih je nekaj ssh sej, grafično ni trenutno prijavljen nihče.

Bil pa sem prijavljen pred tem nekaj dni in sem pozabil odprto Mozillo,
sejo pa zaklenil. Ko sem mozillo ubil, se je odzivnost takoj izboljšala,
zasedenost
pomnilnika pa je še vedno velika, čeprav ne vem, kaj ga zaseda.

Sistem je RH9 + vsi popravki.  V logih nisem zasledil nič uporabnega.

Že nekajkrat pa se mi je zgodilo na drugem računalniku, ki ga rabim za
delo (RH9),
da je Mozilla zasedla ves RAM pa še večino swapa.  Gre za kak memory leak?

Se da brez reboota kako sprostiti pomnilnik ali vsaj ugotoviti, kaj ga
zaseda?

Jurij