[LUGOS] Prevajanje RH 9.0

BlaY0 blayo at thz.net
Wed Nov 5 12:17:41 CET 2003

On Wed, 5 Nov 2003, Ales Smrdel wrote:

> RH kernel source verjetno. Iso-ti za instalacijo so bili pobrani
> s ftp.arnes.si.
> Saj dejansko stvar ni nujna, ker uporabljam preveden kernel samo
> zaradi NTFS podpore (pa sem prej videl, da naceloma za to ni potrebno
> prevajati kernela), ki pa jo imam v onem prejsnjem prevedenm
> kernelu iz RH 7.3, me pa zanima v cem bi lahko bila tezava, ce me se
> kdaj prime prevajat kernel.

Dejansko je upgrade major relase-a RH-ja rizicen in to si moras vzeti v
zakup. Saj sam ves da napredovanje v nov major release necesa pomeni
popoln rewrite dolocenih segmentov. Tukaj je isto. Najprej utf8, potem
utf-8 recimo - primer. Potem imas tukaj neko p****rijo, ki se ji rece
glibc-kernelheaders... da ne govorim o drugih stvareh, ki se v novih major
release-ih popolnoma razlikujejo od starih, imajo nova imena, so drugace
zlinkane... To je to. Anomalije. Tega se dejansko nikdar ne bos mogel v
celoti znebiti.

lp,B