[LUGOS] Prevajanje RH 9.0

Ales Smrdel aless at nikita.fri.uni-lj.si
Wed Nov 5 10:45:19 CET 2003

> 	Hojla!

> kernela
>
> A gre za uradno jedro s kernel.org ali za RH kernel-source?
>
> Srecno,
>
> 	Miha...

RH kernel source verjetno. Iso-ti za instalacijo so bili pobrani
s ftp.arnes.si.
Saj dejansko stvar ni nujna, ker uporabljam preveden kernel samo
zaradi NTFS podpore (pa sem prej videl, da naceloma za to ni potrebno
prevajati kernela), ki pa jo imam v onem prejsnjem prevedenm
kernelu iz RH 7.3, me pa zanima v cem bi lahko bila tezava, ce me se
kdaj prime prevajat kernel.

lp Ales