[LUGOS] Cron blues

Andraz Sraka a at aufbix.org
Tue Nov 4 17:18:25 CET 2003

re

On Tue, 2003-11-04 at 12:26, Miha Tomšič wrote:

> Meni se skripta pognja vsake pol ure. Problem je, da se skripta med
> izvajanjem ustavi - ne izvede se do konca. Ista skripta pognana iz
> ukazne lupine gre vedno do konca.

meni se je dogajala druga zadeva, da se vcasih skripta v cron-u ni
nikoli koncala, ampak je obvisela v zraku in kurila CPU, dokler je nisem
rocno ubil. Za enkrat se mi to vec ne pojavlja .. kaj bi lahko bil pa
vzok tvojega problema .. hmm. Kaj pa sploh skripta pocne?

lp,
 Andraz

--
Andraz Sraka <a at aufbix.org>