Cron blues

Miha Tomšič miha.tomsic at eimv.si
Tue Nov 4 12:26:47 CET 2003

	Hojla!

A je že kdo kdaj naletel na težavo pri izvajanju bash skript iz crona?

Meni se skripta pognja vsake pol ure. Problem je, da se skripta med
izvajanjem ustavi - ne izvede se do konca. Ista skripta pognana iz
ukazne lupine gre vedno do konca.

Sem pa opazil, da med cronanjam te skripte, ps xa pokaže en defunct
sendmail. A je tukaj morda problem? Ta cron me ne obvesti o svojem
početju.

Nekdo je predlagal, da naj poskusim zadevo pognati z at, ampak vse kar
se zgodi je to, da arq pove, da job teče, ps xa pa ne pokaže ničesar.

Očitno mi nekaj v osnovi ni jasno, pa bi prosil, če lahko kdo malo
namigne.

Hvala in srečno,

	Miha...