[LUGOS] Mis

Saso Span saso.span at siol.net
Mon Nov 3 18:22:09 CET 2003

Če hočeš, da ti dela miška s tremi gumbi in koleščkom, moraš upoštevat
moj prvi in Egonov XF86Config.

Če hočeš uporabljat dodatne gumbe, si moraš inštalirat imwheel, ki ti
potem pomaga spremenit XF86Config (zgled je moj za miško s 7mi gumbi).
Nato samo ustvariš .imwheelrc in si nastaviš obnašanje miške za
posamezen program, pri katerem so izvzete igrce.

Veliko sreče!

hint: sicer je za Gentoo Linux in samo za 7 gumbov, vendar bi ti lahko
kaj pomagalo. Men dela (:
http://forums.gentoo.org/viewtopic.php?t=98028