[LUGOS] Mis

Gorazd Brumen gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Mon Nov 3 18:01:34 CET 2003

Hejla,

Zdej sem sprobou ze skor vse, pa se vedno ne dela kolo.
Tvoj prvi predlog ne dela. Mis je Logitech MX500 z enim
malim morjem nekih brezveznih gumbov. Natancneje, jih je 8.

In noben predlog ne dela. Bom se mal exprimentiral. Ampak, a
res ni nic drugega kot samo naastavitev XF86Config?

Gorazd

Mail 1: brumen at isb.unizh.ch
Mail 2: gorazd.brumen at fmf.uni-lj.si
Homepage: valjhun.fmf.uni-lj.si/~brumen