[LUGOS] RAID-1 težave

Matjaz Slibar matjaz.slibar at loterija.si
Tue May 27 13:56:18 CEST 2003

On tor, 2003-05-27 at 15:52, Jurij Reščič wrote:
> Zdravo!
>
> Na PCju z dvemi diski v softverskem RAID-1 polju je nameščen RedHat 9.
> OK, zadeva ima soliden uptime.  Pa naložim zadnji errata kernel, rebootam in
> grub mi sploh ne ponudi novega jedra!

Nisem se prav globoko poglabljal, vendar se mi zdi, da je lilo pri
tovrstnih zadevah boljši. Ne pozabi, da MBR-ja nimaš pod RAID-om in ga
moraš na vsak disk napisati posebej z boot=/dev/hde in boot=/dev/hdg,
naprimer. Za vsako varianto moraš potem pognati še lilo.

Bi bil pa vesel, če kdo pove, kako je SW RAID-1 rešil z GRUB-om.

LP Matjaž