RAID-1 težave

Jurij Reščič jure at gemini.fkkt.uni-lj.si
Tue May 27 15:52:49 CEST 2003

Zdravo!

Na PCju z dvemi diski v softverskem RAID-1 polju je nameščen RedHat 9.
OK, zadeva ima soliden uptime.  Pa naložim zadnji errata kernel, rebootam in
grub mi sploh ne ponudi novega jedra! Zbrišem originalno jedro, rebootam,
in mi še vedno ponuja ravnokar "zbrisano" jedro.  In ga tudi boota...

Očitno raid škripa.

dmesg pravi za vsak filesystem naslednje:
md: unbind<hdg6,1>
md: export_rdev(hdg6)
md: unbind<hde6,0>
md: export_rdev(hde6)
md: considering hdg5 ...
md:  adding hdg5 ...
md:  adding hde5 ...
md: created md1
md: bind<hde5,1>
md: bind<hdg5,2>
md: running: <hdg5><hde5>
md: hdg5's event counter: 00000018
md: hde5's event counter: 0000000f
md: superblock update time inconsistency -- using the most recent one
md: freshest: hdg5
md: kicking non-fresh hde5 from array!
md: unbind<hde5,1>
md: export_rdev(hde5)
md: RAID level 1 does not need chunksize! Continuing anyway.
kmod: failed to exec /sbin/modprobe -s -k md-personality-3, errno = 2
md: personality 3 is not loaded!
md :do_md_run() returned -22
md: md1 stopped.

Sicer sta oba diska normalno vidna in hdparm -Tt da normalne rezultate.

Kaj je vzrok oziroma kako bi lahko popravil zadevo?

LP., Jurij