[LUGOS] X-i in dva monitorja

Andrej andrej at rikom.si
Thu May 22 17:29:31 CEST 2003

On 22 May 2003, Andraz Tori wrote:

> sicer ne wem kako tocno si to predstavljas uporabljat (bos imel tudi dve
> miski in tipkovnici?), ampak seveda...
> zazenes dvoje xov in na vsakem ti potem laufa popolnoma popolnoma locen
> desktop...
>
> ce pa bi rad imel en desktop z dvema različnima barvnima globinama
> hkrati... hmmm upam da imaš dobre veze tam zgoraj, ker le oni ti lahko
> pomagajo :)

OK, odlocil sem se, da bom vseeno uporabil moznost xinerame (en screen cez
dva monitorja). V xinerama HOWTO-ju pise da je mozno imeta dva monitorja
razlicne resolucije pogoj je le, da imata screena isto globino barv.
Po HOWTO-ju sem naredil XF86Config, z vsako kartico posebej mi le-ta tudi
dela, ko pa vkljucim parameter +xinerama pri startx pa na Samsung
monitorju vidim sliko (splash picture je celo samo do polovice narisana -
druga polovica bi morala biti na Hansol monitorju) vendar na Hansol
monitorju dobim samo crno sliko. Kako dalje? =)

Lep pozdrav,

	Andrej.