[LUGOS] X-i in dva monitorja

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu May 22 16:18:26 CEST 2003

V čet, 22.05.2003 ob 15:58, je Andrej poslal(a):
> Pozdrav.
>
> Na PC-ju imam dva monitorja (Samsung 700p in Hansol H530 TFT) in dve
> graficni kartici (Nvidia AGP in S3 PCI). Za vsako graficno kartico sem
> naredil svoj XF86Config in le-tega posamezno sprobal. Na Samsungovem
> monitorju (na Nvidia kartici) imam tako resolucijo 1152x864 in 24 bitno
> globino barv, na Hansolovem monitorju (na S3 kartici) pa imam resolucijo
> 1024x768 in 16 bitno globino barv. Primarni monitor mi je Samsung, sedaj pa bi rad Xe
> skonfiguriral tako, da bi na Hansolovem monitorju imel en virtual desktop
> [...]

sicer ne wem kako tocno si to predstavljas uporabljat (bos imel tudi dve
miski in tipkovnici?), ampak seveda...
zazenes dvoje xov in na vsakem ti potem laufa popolnoma popolnoma locen
desktop...

ce pa bi rad imel en desktop z dvema različnima barvnima globinama
hkrati... hmmm upam da imaš dobre veze tam zgoraj, ker le oni ti lahko
pomagajo :)

aja.. gnome wm ne obstaja, verjetno misliš sawfish ali metacity

čao
andraž