[LUGOS] debian unstable, mozilla-mailnews in krilati znaki

Uroš Golja goljau at comcom.si
Thu May 22 11:55:07 CEST 2003

Jep, točno to je blo. Ko sem odstranil paket mozilla-xft, je blo vse OK.

Ampak jest bi še vedno napisal en bug report... dokler nekdo ne prijavi
napake, je pač ne bodo odpravili, kajne? Ima kdo kej pojma o pisanju bug
reportov za mozillo? Najbrž jim prav nič ne pomaga, da napišem report za
1.3.1, ko pa je zadnji test build 1.4b? Ali pač?

LP,
Uroš