[LUGOS] debian unstable, mozilla-mailnews in krilati znaki

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Thu May 22 11:30:42 CEST 2003

V čet, 22.05.2003 ob 11:13, je Uroš Golja poslal(a):
> Aloha,
>
> tole me muči pa že predolgo. Z mozillinim mail clientom berem maile in
> newse. Vse fajn, dokler mail client ne nabaše na naše krilate znake
> (HTML ali plaintext, pa tudi na vseh charsetih je isto). Tu se začnejo
> čudni problemi... včasih za vsakim čšž-jem zbriše tekst do konca
> vrstice. Včasih tekst pokraca do konca vrstice tako, da je neberljiv...
> problem _vedno_ nastane takoj *za* krilatim znakom.

Hmm si probal z in brez xftja...  kakor vidim podpora za glajene pisave
ni ravno na vrhuncu (neprestano se mi dogaja da slika skače za piksel
ali dva (rerendering), čeprav se nič na strani ne dogaja)

> Verzija mozille je 1.3.1. Opisane težave imam na dveh različnih
> sistemih. Kandidat za hrošča al ne?

sprobaj brez glajenih pisav in še 1.4 beta, če tudi to ne dela ->
bugzilla

čao
andraž