[LUGOS] SuSE 8.2 in ADSL

Miha Abrahamsberg baki1980 at siol.net
Fri May 16 15:30:16 CEST 2003

da še tole dodam:
na realtekovi domači strani sem dobil kao driverje za to mrežno in sicer
datoteki: "8139too.c" in "makefile", a je dovolj če iz ukazne lupine disrekt iz
floppya (/media/floppy) kot root poženem "make -f Makefile", ker ravno to sem
poizkusil pa ni neke čudne errorje javlja. Kljub temu se potem nekaj za silo
celo priklopi (ADSL) venda hitro pade dol oz. sploh ne morem dobesno nič penest
iz neta.

lp, miha