[LUGOS] Zaseden neuporabljan modul

Ales Casar casar at uni-mb.si
Tue May 13 15:45:38 CEST 2003

On Tue, 13 May 2003, Andraz Tori wrote:

> Saj vem, da si, pa bom vseeno vprasal: si stvar 100% preveril z lsof ?

Eksplicitno sem preveril za vse device, ki jih obravnava oni alsin script.
Pozorno sem preveril tudi vse mozne procese, ki sem jih v tistem casu tam
okoli poganjal in bi lahko imeli kaksno zvezo z zvokom. Poleg tega sem vse
skupaj pregledal se tako po obcutku in opaziti ni prav nicesar.

> Artsd, esd in ostali debilni software mixerji, ki se brez clovekove
> vednosti pojavijo v ozadju navadno to pocnejo.

Ne uporabljam nic kaj takega.

> mogoce gre za buggy driver.

Glede na izpis v 'dmesg' (in kern.log) sem preprican, da gre za bug nekje
v kernel space. Ker se vse skupaj vrti okoli ALSA, so mi ALSA driverji se
najbolj sumljivi. Ni pa ravno nujno, da je bug prav tam.

> reboot?

Sicer sem serijo rebootov imel v soboto in sedaj po treh dnevih reboot
resda ne bi pomenil tako zelo hude katastrofe. Ampak rad bi nasel resitev
brez reboota, kajti ce se zadeva ponovi po kaksnega pol leta delovanja,
potem bo z rebootom huda kriza. Kdor je ze kdaj imel odprtih 100 xtermov
iz katerih je bil prijavljen na 40 razlicnih skatel/accountov in v
polovici teh sessionov imel v history razne zapletene ukaze (ki jih sicer
odlicno obvladas, ko z njimi delas, cez dva meseca se pa spomnis samo se,
da si tam nekje nekak v tem stilu to ze resil), bo vedel, o cem govorim.

Ales

Ales Casar                |  Email:    casar at uni-mb.si
Computer Centre           |  DECnet:   RCUM::ALES
University of Maribor     |  AX.25:    S56SAC @ S50MBR.SVN.EU
SLOVENIA                  |  WWW:      http://www.el.feri.uni-mb.si/~ales/