[LUGOS] Zaseden neuporabljan modul

Andraz Tori Andraz.tori1 at guest.arnes.si
Tue May 13 13:57:43 CEST 2003

V tor, 13.05.2003 ob 13:47, je Ales Casar poslal(a):

> Scripta /etc/init.d/alsa nimam. Imam pa /etc/init.d/alsasound. Si mislil
> tega? No, ta ne napravi nic drugega kot to, da pokilla vse procese, ki
> imajo odprtega katerega od alsinih deviceov in nato odstrani vse alsine
> module. Procesov, ki bi imeli odprt kaksen tak device, jaz *nimam*.

Saj vem, da si, pa bom vseeno vprasal: si stvar 100% preveril z lsof ?
Artsd, esd in ostali debilni software mixerji, ki se brez clovekove
vednosti pojavijo v ozadju navadno to pocnejo.

> /etc/modutils/alsa celo imam, ceprav to niti najmanj ne bi bilo nujno. :-)
> In noter je ze vse v redu. Modul snd-ens1371 je cisto pravi za moj sistem.
> Rad bi edino odstranil ga in potem na novo nalozil. Pa se mi hudic
> trdovratno upira.

mogoce gre za buggy driver.
reboot?
ja tudi pod linuxom vcasih ni druge izbire...

LEp pozdrav
Andraz Tori