[LUGOS] ximian in openoffice

Aljaz Mavric aljaz.mavric at padalo.net
Thu Mar 27 12:28:32 CET 2003

Robert Ludvik wrote:
> lepo, svaka cast.
> Slovenski OOo za Windowse naj bi se buildal na Agendi. Ne vem, kaj se
> dogaja, od Matjaza ne dobim nobenega odgovora. Je kdo pripravljen
> 'prevzeti' stvar? Lahko kar za oboje - tudi za Linux. Jaz nimam casa,
> porabis ga pa kar precej.
> Sicer pa 1.0.1 nima drasticnih sprememb. Nekaj popravljenih hroscev.
> 1.1BETA ima ze gumb "Save as PDF", ikone so malo lepse..., izide pa
> predvidoma do poletja.
> Lp
> Robert Ludvik

Pozdravljeni,

Nova različica je tik pred izzidom. Zaradi nekaj večjih popravkov in
lektur nova različica še ni objavljena. Predvidevamo, da bodo nove
(major) različice dosegljive veliko prej. Zaradi manjših sprememb med
1.0.1 in 1.0.2 smo večji poudarek dali predvsem na popravkih in večjem
obsegu prevodov.

Lep pozdrav,

       Aljaž Mavrič
       Agenda OpenSystems

--
http://www.skydragons.net
gpg --recv-keys --keyserver search.keyserver.net 0xD54E50AC