[LUGOS] rabim linux administratorja

Lugos Moderator moderator at lugos.si
Wed Mar 26 13:06:24 CET 2003

Hello Aleksander,

Wednesday, March 26, 2003, 12:58:37 PM, you wrote:

AB> Danes bom pa jaz protestiral, ker gredo mimo moderatorja spet rekleme za
AB> podjetje v lugos listo. Ko sem zadnjic jaz napisal tak odgovor in sem samo
AB> povedal, da se ukvarjamo s tem sem dozivel plaz "obtozb", da se
AB> "reklamiramo". Modertor: Pricakujem enake pogoje za vse, torej komercialne
AB> stvari v privat mail.

Se strinjam, odgovori na oglase za zaposlitev oz. iskanje komercialnih
resitev naj gredo v privatno posto , ki je objavljena v oglasu. Ce se
takrat nisem dosledno drzal tega bom probal to zdaj bolj dosledno to
spremljat.

Verjetno bi bilo smiselno nekje na Lugosovih straneh sestaviti spisek
slovenskih podjetij oz. posameznikov, ki nudijo resitve glede Linuxa,
katerega bi si lahko potencialni iskalci resitev ogledali in nasli
podjetje, ki jim ustreza ter jih direktno kontaktirali, ne da bi
dodatno smetili liste. Se bom jaz probal dogovoriti s kolegom, ki
ureja Lugosove strani oz. poslal en 'razpis' na liste, da se mi taka
podjetja oz. posamezniki javijo, da jih dodamo na ta spisek.

--
Best regards,
 Stojan                            mailto:moderator at lugos.si