[LUGOS] rabim linux administratorja

Aleksander Bastl Aleksander.Bastl at bass.si
Wed Mar 26 12:58:37 CET 2003

Lugos Moderator wrote:

> Da ne bomo zdaj spet imeli *enakega* threada kot en teden nazaj, ko je
> nekdo spraseval za brezzicne povezave ipd.
>
> Kot prvo, ponudbe za zaposlitev se posljejo skozi moderatorja, in
> le-ta jih potem posreduje na ustrezne sezname
>
> Kot drugo, preden se poslje vprasanje na listo, se pregleda arhive
> seznama, ki zdaj odlicno delujejo in vsebujejo tudi odgovor na
> vprasanja v stilu 'komu lahko placam, da mi administrira/postavi
> streznik'
>
> Tako da prosim, da se debata konca oz. da g. Iztok najprej pregleda
> [...]

Danes bom pa jaz protestiral, ker gredo mimo moderatorja spet rekleme za
podjetje v lugos listo. Ko sem zadnjic jaz napisal tak odgovor in sem samo
povedal, da se ukvarjamo s tem sem dozivel plaz "obtozb", da se
"reklamiramo". Modertor: Pricakujem enake pogoje za vse, torej komercialne
stvari v privat mail.

Lep pozdrav,
Aleksander

--
Aleksander Bastl, manager    WWW: http://www.bass.si
BASS d.o.o.               E-mail: Aleksander.Bastl at bass.si
Ul. XIV. divizije 14         Tel: +386-34-900-900
SI-3000 Celje                Fax: +386-3-425-77-66
Slovenia-Europe