[LUGOS] Kako do Windowsov?

Matjaz Slibar matjaz.slibar at loterija.si
Fri Mar 21 10:48:17 CET 2003

Živjo!

Izgleda, da imaš več FAT/NTFS particij in je Linux med inštalacijo
napačno "ugotovil" na kateri imaš Windowse.

Popraviti moraš konfiguracijsko datoteko boot loaderja (domnevam, da je
to grub). V /etc/grub.conf popravi oznake, kjer poveš s katerega diska
naj se naložijo Windows. Jaz imam za Win XP takole:

title Windows XP
        rootnoverify (hd0,0)
        chainloader +1

hd0,0 je tu prva particija prvega diska (hda1). Kje imaš kaj pa preveriš
s "fdisk -l".

Pomagal ti bo tudi priročnik za grub.conf (info grub).

LP Matjaž