Kako do Windowsov?

Saso alex607 at volja.net
Fri Mar 21 10:15:33 CET 2003

Pozdravljeni,

sem novejši uporabnik SUSE 8.1 in kar gre. Imam pa težavo, ki je sam ne znam
rešit. Gre za to, da imam na mašini inštalirane tudi Windowse, ki sem jih
inštaliral za Linuxom, pa vendar ne morem do njih. Ob zagonu mi Linux startup
ponuja izbiro celo dveh Windovsov, kjer pa ena vodi v ponovno resetiranje in
ponovni zagon Linux startupa, druga pa se konča s tem zapisom:

root (hd1,1)
Filesystem is fat, partition type 0xc
makeactive
chainloader +1

The partition does not contain an operating system.
If you are about to install a new OS then insert the installation diskette
into drive A:
Press any key to run the BIOS bootstrap loader...

Torej, kaj mi je narediti? Da ne omenjam, da ne bi rad še enkrat nalagal
celotnega sistema oziroma celo obeh.

Vnaprej hvala,
Saš