[LUGOS] sourceforge.si ?

Gregor Ibic gregor.ibic at intelicom.si
Wed Mar 19 13:59:29 CET 2003

To sem ravno predlagal na MID ircu
Jaz sem za!

Lp,
Gregor

Intelicom d.o.o.
Security software company
http://www.intelicom.si
email: info at intelicom.si
tel.: ++386 5 6309 158
fax.: ++386 5 6279 355

-----Original Message-----
From: camtp.guest at uni-mb.si [mailto:camtp.guest at uni-mb.si]
Sent: Wednesday, March 19, 2003 12:17 PM
To: lugos-list at lugos.si
Subject: [LUGOS] sourceforge.si ?

Na CAMTP vzdrzujemo slovenska Linux zrcala (jedro, Debian, LDP). Razmisljamo
o razsiritvi podpore slovenski Linux druscini.  Zanima me, kaksen bi bil
interes za vzpostavitev slovenske verzije sourceforge-a ? Namenjen bi bil
seveda predvsem podpori razvoja odprte kode, relevantne za Slovenijo in
projektom slovenizacije, ne bi pa povsem izkljucil drugih. Kolikor mi je
znano, obstaja japonski sourceforge.jp, za druge lokalizacije (spansko,
rusko) uporabljajo pa kar meta-projekte v okviru sourceforge.net. Slabost
lokalne verzije bi bila vsaj na zacetku pomankanje razlicnih HW arhitektur
in SW okolij za compile farmo (razen seveda
Linux-neka-stabilna-verzija-knjiznic/i386).  Prosim za pripombe, predloge.
Predvsem bi rad slisal od razvijalcev, ki so potencialno HW/SW podhranjeni
in bi jih zanimala uporaba sourceforge.si (CC: igor.mozetic at uni-mb.si).
Pozdrav,         Igor Mozetic