sourceforge.si ?

camtp.guest at uni-mb.si camtp.guest at uni-mb.si
Wed Mar 19 12:16:43 CET 2003

Na CAMTP vzdrzujemo slovenska Linux zrcala (jedro, Debian, LDP).
Razmisljamo o razsiritvi podpore slovenski Linux druscini.

Zanima me, kaksen bi bil interes za vzpostavitev slovenske
verzije sourceforge-a ? Namenjen bi bil seveda predvsem
podpori razvoja odprte kode, relevantne za Slovenijo in
projektom slovenizacije, ne bi pa povsem izkljucil drugih.
Kolikor mi je znano, obstaja japonski sourceforge.jp,
za druge lokalizacije (spansko, rusko) uporabljajo pa kar
meta-projekte v okviru sourceforge.net. Slabost lokalne
verzije bi bila vsaj na zacetku pomankanje razlicnih
HW arhitektur in SW okolij za compile farmo (razen seveda
Linux-neka-stabilna-verzija-knjiznic/i386).

Prosim za pripombe, predloge. Predvsem bi rad slisal od
razvijalcev, ki so potencialno HW/SW podhranjeni in bi jih
zanimala uporaba sourceforge.si (CC: igor.mozetic at uni-mb.si).

Pozdrav,
        Igor Mozetic