[LUGOS] Odjavljanje drugega userja

Goran Kavrecic gorank at email.si
Sun Mar 9 15:03:16 CET 2003

Jurij wrote:

> Obstajajo neprimerno bolj varni načini prenosa datotek z in na določeno
> mašino.
> Če ti ne gre ravno za public dostop, to čimprej odstrani.  Userji naj si
> pomagajo
> s ssh-jem (ki vsebuje tudi sftp in scp).
Userji delajo samo lokalno, remote user je samo za administracijo.
Bom pa pogledal ta sftp.

> Razglej se po BIOSu te mašine.  Preglej opcije kot so 'Alarm', pa
> 'wake-on-modem',
Če bi bil modem, najmanjši problem. Dialin je izveden z ISDN kartico.
Misliš, da je pametno se zbujat na IRQ PCI kartice. Ali bo resnično vedno
isti IRQ(če ne spreminjam konfiguracije)? Sicer pa bi moral probati, če
kartica sploh kaj da od sebe glede na dejstvo, da je pasivna.

> 'automatic reboot after powerloss' in kaj podobnega.
To mi ne pomaga, ker mislim, da velja samo če zmanjka toka, ne pa če mašino
ugasnem s poweroff.