[LUGOS] Odjavljanje drugega userja

Jurij Reščič jure at gemini.ntftex.uni-lj.si
Sun Mar 9 13:50:57 CET 2003

Goran Kavrecic wrote:

>4. na mašini je wu-ftpd, do katerega sem čisto lepo dostopal, zdaj se pa
>connecta (connected to x.x.x.x) čez nekaj časa pa ftp povezavo prekine ne da
>bi vprašal za username. Pojma nimam kaj sem spremenil. Kakšna ideja?

Obstajajo neprimerno bolj varni načini prenosa datotek z in na določeno
mašino.
Če ti ne gre ravno za public dostop, to čimprej odstrani.  Userji naj si
pomagajo
s ssh-jem (ki vsebuje tudi sftp in scp).

>Težava je v tem, da tam ni več nikogar, ki bi mašino spet prižgal, če jo
>slučajno ugasnem?

Razglej se po BIOSu te mašine.  Preglej opcije kot so 'Alarm', pa
'wake-on-modem', 'automatic reboot after powerloss' in kaj podobnega.

Jurij